New Kitchen #3

New Kitchen #3 Everfresh Foodservice

New Kitchen #3

Ända sedan starten har Everfresh ifrågasatt branschen och de metoder som länge hängt med. Istället för att blint följa i andras fotspår, har Everfresh gått sin egen väg och utmanat dessa konventioner.

Resultatet är rakare logistik och effektivare lösningar. Nya metoder som i sin tur bidrar till att skapa större värde för kunderna – och lägre pris för konsumenterna.

För att ännu bättre nå ut med sitt foodservice-erbjudande, har de för en tid sedan satt upp ett nytt ben – Everfresh Foodservice. I samband med detta behövdes nytt marknadsmaterial.

Först ut är tidningen New Kitchen Magazine som ska inspirera människor till att äta mer grönt för att på så sätt bidra till att förbättra folkhälsan. Magasinet innehåller hela Foodservice-sortimentet och dessutom inspiration och tips för professionella matlagare. Läs det senaste numret här.

Tidigare utgåvor:
New Kitchen #1
New Kitchen #2