Nytt koncept för ett HIF på väg

HIF Helsingborg IF Koncept

Nytt koncept för ett HIF på väg

Mycket händer på och runt Olympia just nu. Olympia byggs om till en toppmodern fotbollsarena och manager Larsson bygger för framtiden utan kortsiktiga ekonomiska chansningar. Parallellt fortsätter Föreningens ansvarstagande gentemot sin omvärld, bl a genom CSR-initiativ samt att bidra till att ungdomar når sina drömmar.

Men årets reklamkoncept handlar inte bara om en klubb i förändring. Det handlar också om hela den region som klubben är en stor del av. En region på väg framåt. Årets tema,
”Helsingborg – Vi är på väg”, tar fasta på den framtidstro som finns i regionen och kring Olympia. Med budskapet ska HIF tydligt visa att föreningen är en del av något större.

Här kan du ta en titt på utvalda enheter ur årets koncept.

      Helsingborgs_IF_2016_Webmix_P16043-160303

Strategi och konceptutveckling, annonsering, radioreklam, fotbollsmagasin, matchprogram, fotografering, filmmanus m.m.

Tags: