• All
  • Insights
  • News
  • Work

När alla andra tar time out och firar semester, så pågår full verkstad i Sveriges minsta bryggeri. Premiär för Kullens Folk och Humlebomb!...

SimpleWay är en digital saluhall som länkar kockar med producenter. Onödiga mellanhänder klipps alltså helt bort ur ekvationen. Det gör att vägen mellan producent och kund blir kortare, vilket bidrar till ett mer resurseffektivt och hållbart samhälle....

Fler Bostäder vill förändra byggbranschen och sätta fokus på det som verkligen betyder något. Människan. Vi tog därför avstamp i en ny typ av folklighet i deras marknadskommunikation. Både visuellt och språkligt. Resultatet är en ton och en visuell profil som är svår att inte...

Vi delar HIF:s viktiga värderingar om vilket samhälle som vi tillsammans vill leva i. Ett samhälle som präglas av hjärta, glädje och målmedvetenhet. Där mångfald är en styrka och där unga ges möjligheter att växa. Som partner stödjer vi deras långsiktiga initiativ till ett mer...

Ett kanaloberoende koncept för Bellakliniken har tagits fram, och manifesteras just nu i annonskampanj. I samband med fotograferingen för kampanjen skapade Thorn en film som tar dig behind the scenes. ...

Bara drick och njut. Gör det med andakt, för man vet aldrig när man får tag på en bira. Kullens Bryggeri är nämligen det minsta bryggeriet på Kullahalvön i Skåne, kanske minst i Sverige, ja kanske rent av minst i hela världen....

Resultatet av en studie, gjord av forskare vid Örebro Universitet och Karolinska Institutet, visar att barn i Sverige äter för lite frukt och grönt. I genomsnitt knappt 300 gram. Den där rapporten fick Everfresh att inse att något måste göras. Någon måste agera. Så de...

Som ny kreativ affärspartner för Bellakliniken tar Thorn hand om deras kommunikations- och varumärkesfrågor med målet att ta Bellakliniken till en starkare positionen på marknaden. ...